FAQ

Miejsce, w którym znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli oczekujesz odpowiedzi na pytania, których nie ma poniżej skontaktuj się z nami.

Jak mogę się skontaktować z działem obsługi klienta on-line?

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących procesu obsługi lub realizacji zamówień prosimy o kontakt naszym działem obsługi klienta:

tel.: + 48 539 303 226
e-mail: sklep@delagarza.pl

Godziny pracy działu obsługi klienta:
od poniedziałku do piątku od 8 do 16.

Dlaczego nie otrzymuję powiadomień o statusie mojego zamówienia?
Błędne podanie adresu e-mail uniemożliwia otrzymywanie wiadomości mailowych i tym samym powoduje brak powiadomień na temat statusu zamówienia.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam inny produkt, niż zamówiony?
W przypadku otrzymania niezamawianego produktu, można dokonać zwrotu lub wymiany jeśli tylko nie był on używany. W tym celu zalecamy zapoznanie się z naszą polityką zwrotów i wymiany oraz kontakt z naszym Biurem obsługi klienta.

Czy mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera?
Tak, otrzymywanie newslettera jest dobrowolne.

Czy w sklepie internetowym pojawiają się promocje specjalne?
Często organizujemy akcje promocyjne dla naszych stałych klientów – rekomendujemy zapisanie się do newslettera i rejestrację w sklepie online.

Czy ceny w sklepie online mogą różnić się od cen w sklepach stacjonarnych?
Tak, ceny w salonach stacjonarnych mogą się różnić od cen w sklepie online.

Jak długo będę czekać na zwrot gotówki za zwrócony towar?
Zwrotów dokonujemy w terminie 14 dni od zgłoszenia lub otrzymania produktu.

Jak długo będę czekać na zamówiony towar?
Towar w zależności od dostępności w centrali wysyłamy z reguły tego samego dnia.